Noi minuni săvârşite de Părintele Justin Pârvu

Saccsiv - Weblog

   Am mai scris despre astfel de minuni. Un ultim exemplu la:

Cum se vor apara legal medicii care ii vor lasa pe pacienti sa moara pentru ca nu au cardul de sanatate?

   Iata si alte Noi minuni săvârşite de Părintele Justin Pârvu, primite la adresa Redacţiei Atitudini:

Mormântul Părintelui Justin, izvorâtor de mir
Mă numesc Petru Daniel, sunt din Iaşi iar pe această cale vă voi relata o minune pe care am trăit-o la mormântul Părintelui Justin Pârvu la Mănăstirea Petru-Vodă din jud. Neamţ.
Pe data de 23.07.2014, după-amiaza, am plecat la drum cu maşina prietenului meu cel mai bun, Liviu, spre Mănăstirea Petru-Vodă din jud. Neamţ, fiind însoţiţi de încă 3 fete, pentru a merge la mormântul Pr. Justin Pârvu pe care prietenul meu l-a cunoscut pe când acesta era încă în viaţă. Din păcate eu, personal nu l-am cunoscut.
Ajunşi acolo, în curtea mănăstirii eu m-am…

View original post 1,752 more words

Leave a Reply

